به گزارش روابط عمومی شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان در نخستین روز نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (Iran Expo 2024) مذاکرات مشترک به‌منظور شناسایی زمينه‌های همکاری و توسعه روابط فی‌مابین شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان (هلدینگ ساختمانی غدیر) و گروهی از سازندگان و سرمایه‌گذاران صنعت ساختمان ترکیه صورت پذیرفت.
در این مذاکرات معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان ضمن معرفی سوابق، قابلیت‌ها و توانمندی‌های هلدینگ ساختمان غدیر، با معرفی شرکت‌های تابعه و فهرست خدمات در طول زنجیره ارزش، بر  قابلیت‌های «کارخانه صنعتی‌سازی» هلدینگ تأکید کرد.
نماینده هلدینگ ساختمان غدیر در این مذاکرات، با اشاره به جذابیت پروژه‌های درحال تعریف و اقدام، و پروژه‌های در دست ساخت گروه، به‌خصوص در تهران، کیش و استان‌های شمالی، تمایل شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان را برای جذب مشارکت در زمینه مدیریت بهره‌برداری و راه‌اندازی پروژه‌های تجاری ابراز  نمود.
در مقابل، گروه سرمایه‌گذاران و سازندگان کشور ترکیه نیز ضمن معرفی پروژه‌های خود در شهرهای استانبول و وان، تمایل خویش را در جهت جذب سرمایه‌گذاری و ساخت اعلام نمودند.
به گزارش روابط عمومی شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان، طرفین در پایان مذاکرات توافق نمودند طی مدت یک‌ماه نسبت به معرفی توانمندی و ظرفیت‌های قانونی خود در راستای پیگیری مذاکرات و عقد تفاهم‌نامه اقدام کنند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *