مدیرعامل شرکت ابنیه سازان صنعتی بنا پارس ویرا با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه ها در حوزه فناوری های نوین ساختمان خود زمینه ساز مذاکره و انعقاد تفاهم‌نامه با ارگان های مختلف برای اجرای پروژه‌های انبوه سازی مسکن می شود، گفت: در نمایشگاه فناوری های نوین ساختمان مذاکرات ارزنده ای با پاره ای از این مجموعه ها جهت انعقاد قراردادهایی برای احداث پروژه های انبوه سازی مسکن به روش صنعتی سازی در داخل و خارج از کشور صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت بین المللی توسعه ساختمان، احسان نوش آبادی در حاشیه دومین نمایشگاه  بین المللی فناوری های نوین ساخت وساز با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در قالب یک طبقه سازی و ویلایی زمینه ساز تسریع در روند ساخت پروژه ها می شود، اظهار داشت:  با استفاده از فناوری‌های نوین، ساخت واحدهای یک طبقه و ویلایی تا سه طبقه در طرح نهضت ملی مسکن با کمترین قیمت و زمان امکان پذیر است.

وی گفت: بانک ها در صورت اقدام به موقع در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن می توانند نقش اساسی در این زمینه ایفا نمایند. ضمن آنکه با توجه به ساخت بیش از 70 درصد ساختمان در کارخانه در روش صنعتی سازی مورد استفاده، تغییر در درصدها و ترتیبات پرداختی بانک ها ضروری است.

نوش آبادی خاطرنشان کرد: صنعتی سازی زمینه ساز کاهش قیمت تمام شده ساخت مسکن و همچنین کاهش زمان ساخت و هدر رفت مصالح و انرژی در ساختمان ها می شود که در نتیجه استفاده از این روش افزایش تولید و عرضه مسکن را به همراه دارد.

انتهای مطلب

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *