در نخستین روز اکسپو تهران رقم خورد؛
عقد تفاهم‌نامه همکاری مابین شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان و مرکز تجاری ایران در بندر تیانجین

به گزارش روابط عمومی شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان در نخستین روز برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو) تفاهم‌نامه همکاری مشترک و توسعه روابط فی مابین شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان (هلدینگ ساختمانی غدیر) و olitco مستقر در مرکز تجاری ایران در بندر تیانجین چین منعقد گردید.
در این تفاهم‌نامه دو طرف متعهد شدند به منظور حضور شرکت‌های معتبر ساختمانی ایران و چین در مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در شهر تیانجین و انتقال محصول، فناوری و دانش بین دو کشور ایران و چین اقدامات لازم‌الاجرا انجام دهند.
بر اساس این تفاهم‌نامه مرکز تجاری ایران در بندر تیانجین نماینده خود را معرفی نمود و مقرر گردید شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان نیز حداکثر ظرف دو هفته نسبت به معرفی نماینده قانونی خود جهت تعامل و تبادل اطلاعات و هماهنگی با مدیران ارشد اقدام نماید.
همچنین طرفین توافق نمودند طی مدت یک‌ماه نسبت به معرفی توانمندی و ظرفیت‌های قانونی خود در راستای اجرای مفاد تفاهم‌نامه اقدام کنند.
بر اساس این تفاهم‌نامه شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان و مرکز تجاری ایران در بندر تیانجین توافق کردند با تشکیل کارگروهی مشترک، حداکثر تلاش خود را در جهت دستیابی به قراردادهای همکاری طی مدت ۴ سال از زمان امضای تفاهم نامه به‌کار گیرند.
همچنین مذاکرات اولیه‌ای درخصوص امکان تولید سفارشی برخی از تأسیسات کلیدی صنعت ساخت تحت برند شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان و انتقال فناوری‌های مربوطه صورت پذیرفت و مقرر گردید در راستای اجرای هر چه بهتر تفاهم‌نامه، طرفین بررسی‌ها و بازدیدهای لازم از ظرفیت‌ها و امکانات یکدیگر را به‌عمل آورند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *