اعضای کمیته تخصصی مبحث 11مقررات ملی ساختمان واعضای هیات مدیره انجمن سازه ­­های فولادی به همراه مدیر عامل گروه سرمایه­ گذاری غدیر از کارخانه صنعتی­ سازی شرکت بین المللی توسعه ساختمان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت بین المللی توسعه ساختمان به نقل از وب سایت شرکت ابنیه سازان صنعتی بنا پارس ویرا، دکتر مازیار حسینی در این بازدید با بیان اینکه استفاده از روش صنعتی­ سازی و کاهش زمان ساخت، تحول بزرگی در ساخت و ساز ایجاد می­ کند، گفت: ما به همراه یک تیم متخصص تلاش کرده ایم با تولید دانش ساخت ساختمان­ های صنعتی ماژولار، فصل جدیدی از ساختمان سازی را در کشور  از نظر کیفیت، ایمنی و سرعت رقم بزنیم.

حسینی تصریح کرد: تولید دانش فنی، طراحی فرآیند تولید، طراحی ماشین‌آلات خطوط تولید و مونتاژ کارخانه، به‌طور کامل توسط نیروهای نخبه کشور در قالب یک کار تیمی بین رشته‌‌‌ای به انجام رسید و طراحی و ساخت سالن‌‌‌های تولید و مونتاژ کارخانه (با مساحتی بالغ بر ۷۰‌هزار مترمربع) و طراحی، ساخت و نصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات پیشرفته طرح نیز که برای نخستین بار از آنها در صنعت ساختمان استفاده می‌شود در مدت کمتر از یک سال انجام شد.

محمد رضا انصاری رییس کمیته تخصصی مبحث 11 مقررات ساختمان نیز در این بازدید  با بیان اینکه احداث چنین کارخانه ­ای در عرصه تولید مسکن تحول ایجاد کرده است، گفت: این یک مدل از صنعتی­ سازی واقعی است و یکی از نکات مهم و قابل تامل این کارخانه نیز حرکت در راستای اهداف و مقرراتی است که در مبحث 11 صنعتی­ سازی مطرح شده است.

انصاری افزود: ما در کشوربه تخصص ­هایی همانند صنعتی ­سازی نیاز داریم که خوشبختانه این استعداد در داخل وجود دارد و تنها نیاز به ساماندهی و ایجاد انگیزه دارد که گروه سرمایه­ گذاری غدیر توانسته این شرایط را مهیا کند و در حال حاضر شاهد ساخت چنین کارخانه تخصصی و مهمی هستیم.

همچنین رییس هیات مدیره انجمن سازه­ های فولادی کارخانه صنعتی سازی را یکی از دستاوردهای بزرگ گروه سرمایه گذاری غدیر دانست و اعلام آمادگی کرد تا تلاش ­های این مجموعه را در سطح کشور خصوصا در فضاهای دانشکاهی و تخصصی مطرح کند.

انتهای مطلب

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *