حضور شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان با تمام توان و تجربه در اکسپو تهران
به گزارش روابط عمومی شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان،  اکسپو تهران فرصت مناسبی برای افزایش کیفیت رابطه کشورمان با کشورهای مختلف جهان از جمله در منطقه است، و شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان نیزبا تمام توان و تجربه خود در این رویداد حاضر خواهد شد تا توانایی‌های فراوان و دانش حاصل از سالها حضور فعال در این عرصه را به نمایش بگذارد.
ایران یکی از کشورهای پیشرو و موفق صنعت ساختمان در منطقه است و اجرای موفق پروژه‌های بین‌المللی و صادرات خدمات فنی و مهندسی کشورمان ازجمله منافذ ارزآوری ایران است.
صنعت ساختمان را ازجمله پیشران های مهم اقتصاد ایران است و تجربه گران‌سنگ صنعت ساختمان در ایران می‌تواند به عنوان یکی از بسته های صادراتی مهم کشور در حوزه غیرنفتی، به ارزآوری، تبادل تجربیات و دانش، افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و معرفی سبک زندگی ایرانی – اسلامی کمک کند.
از سوی دیگر کشورمان جمله معدود کشورهای جهان است که از زنجیره کامل صنعت ساختمان بهره می‌برد، تنوع بالا و ذخایر کافی معادن، تولید باکیفیت فولاد، نیروی انسانی کارآزموده و متخصص، تنوع صنایع وابسته، تجهیز به دانش کهن معماری، برخورداری از انرژی فسیلی، بهره‌مندی از آخرین فناوری‌های حوزه ماشین آلات ساختمانی و تجربه چندین دهه ساخت مجتمع های بزرگ مسکونی و تجاری موجب شده است که ایران به شکلی درون زا رشد کرده و به نوعی سبک بومی در صنعت ساختمان دست یابد که می‌تواند مکمل این زنجیره در جهان باشد.
قابلیت رقابت پذیری، ارائه آخرین فناوری‌های حوزه ساختمان و سابقه موفق همکاری شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان با نهادهای مختلف بخش خصوصی و دولتی، پشتوانه این شرکت در نمایشگاه قابلیت های ایران ( اکسپو تهران) است.
بنابراین شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان حضوری پرقدرت در نمایشگاه خواهد داشت و این رویداد بین‌المللی را فرصتی برای جمهوری اسلامی می‌داند تا به جهان نشان دهد علیرغم تحریم‌های ناجوانمردانه دردهه های اخیر، کشورمان در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت ساختمان پیشرفت چشمگیری داشته است.


No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *