به گزارش روابط عمومی شرکت بین المللی توسعه ساختمان، مهندس علی امام مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه ساختمان طی پیامی عید باستانی نوروز را به سهامداران و همچنین مدیران و تمامی کارکنان مجموعه تبریک و تهنیت گفت.
در این پیام آمده است: «سال 1401 را با تمام فراز و نشیب ها و با یاری خداوند متعال و تلاش تمامی همکاران، مدیران و کارشناسان گرامی پشت سرگذاشتیم. اکنون سال 1402 هجری شمسی را در حالی آغاز می کنیم که با تکیه بر تجربه گذشته و افق پیش رو، ضمن تداوم حرکت در مسیر رشد و پویایی بی وقفه، خود را برای انجام پروژه ها و اقدامات سال آتی آماده سازیم.
امیدوارم تا با بهره گیری موثر از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه مجموعه و ارتقای سطح اقدامات و برنامه ها، به گونه ای عمل نمائیم تا رضایتمندی ذینفعان در راستای اهداف تحقق و افزایش یابد.
با عرض تبریک و شادباش فرا رسیدن سال نو، بدینوسیله از طرف خود و هیات مدیره محترم شرکت تلاش، همدلی و همراهی یکایک سهامداران و همچنین مدیران و تمامی کارکنان محترم که سرمایه اصلی هر شرکت محسوب می شوند، تشکر و قدردانی می نمایم. از درگاه حضرت احدیت برای شما عزیزان و خانواده محترمتان فردایی روشن، بهروزی و توفیق روز افزون آرزو می کنم.»
علی امام- مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره
انتهای مطلب

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *