پیادهسازی و استقرار سامانه “درگاه” در سیستم مدیریت اطلاعات هلدینگ ساختمانی غدیر
سامانه “درگاه” به عنوان بخش مهمی از سیستم مدیریت اطلاعات(Management Information System) در هلدینگ بین المللی توسعه ساختمان در حال پیاده سازی و اجرایی شدن است.
به گزارش روابط عمومی شرکت بین المللی توسعه ساختمان، دومین نشست شناخت فرآیندها و ساختار شرکت های زیرمجموعه هلدینگ بین المللی توسعه ساختمان در راستای پیاده سازی و استقرار سامانه” درگاه” به عنوان بخش مهمی از سیستم مدیریت اطلاعات Management Information System (MIS)، با حضور راهبران سامانه در شرکتهای وابسته به هلدینگ ساختمانی و نمایندگان شرکت نرم افزاری اندیشه پرداز (مجری طرح) در روز سه شنبه 7 شهریور ماه 1402 در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.
در این سامانه به جهت افزایش شفافیت، دقت در مستند سازی، گردش اطلاعات و مدیریت بهنگام و موثر قراردادها، چهار حوزه مدیریتی شامل حوزه مدیریت معاملات و مناقصات، مدیریت قراردادها، مدیریت تامین کنندگان و پیمانکاران، مدیریت دعاوی حقوقی و زیر سامانه های آنها قرار دارد که شرکتهای زیر مجموعه شرکت بینالمللی توسعه ساختمان با بهره گیری از آن نسبت به بهبود فرآیندها و سرعت و دقت بخشیدن به فعالیتها و پروژه های خود به صورت یکپارچه و هماهنگ اقدام می نمایند.